Μηχανοκίνητοι Μπαμπάδες,Παγκόσμια Αποκλειστική: Από το Duke 490 έως το 490 RC , η KTM έρχεται με 5 νέα δικύλινδρα μοντέλα

 

Τον Δεκέμβριο του 2018, ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM, Στέφαν Πιέρερ, επιβεβαίωσε ότι  ένας κινητήρας   490 κυβικών εκατοστών που θα κατασκευαστεί από την Bajaj Auto στην Ινδία βρίσκεται στα σκαριά. Μάθαμε ότι πέντε δικύλινδρα μοντέλα  490cc βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η σειρά KTM 490 θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα πέντε μοντέλα:

  • KTM 490 Duke
  • KTM RC 490
  • KTM 490 Adventure
  • KTM 490 Supermoto (490 SMC; Ίσως)
  • KTM 490 Enduro (490 ECX; Ίσως)

Τα 490 Duke, RC 490 και 490 Adventure θα κατασκευαστούν πάνω σε μια τροποποιημένη έκδοση του υπάρχοντος πλαισίου  για να φιλοξενήσουν τον ελαφρώς μεγαλύτερο κινητήρα. Το styling, οι προδιαγραφές υλικού και τα χαρακτηριστικά των τριών μοντέλων ενδέχεται να μην είναι πολύ διαφορετικά από το  αντίστοιχο μονοκύλινδρο της νέας σειράς το 2020, ώστε να διατηρηθεί το κόστος παραγωγής χαμηλό. Επομένως, αναμένουμε να δούμε χαρακτηριστικά όπως  παρόμοια φώτα led  καθώς και μια  TFT οθόνη με σύνδεση Bluetooth.

Τα μοντέλα Supermoto και Enduro μπορεί να έχουν μια αναθεωρημένη έκδοση του πλαισίου των υφιστάμενων μοντέλων. Η σειρά Supermoto της KTM περιλαμβάνει το 690 SMC R που είναι χτισμένο γύρω από ένα χρωμιομένο  σωληνωτό πλαίσιο   . Τα μοντέλα enduro, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούν σωληνωτό πλαίσιο με διπλή βάση.

Η ρύθμιση της ανάρτησης σε όλα τα μοντέλα θα περιλαμβάνει ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια και πίσω μονοσόκ. Το enduro, το supermoto και το adventure θα έχουν κατά πάσα πιθανότητα μεγαλύτερους τροχούς από το roadster και το supersport. Το μέγεθος του τροχού θα διαφέρει επίσης ανάλογα με το μοντέλο, ενώ τα adventure και  enduro θα έχουν σίγουρα μεγαλύτερη μπροστά τροχούς με μεγαλύτερη  διάμετρο. Το τμήμα πέδησης θα περιλαμβάνει διπλά  δισκόφρενα ενώ όλο το σύστημα θα ρυθμίζεται από ένα εναλλακτικό ABS διπλής λειτουργίας.

Όσον αφορά τις μηχανικές προδιαγραφές, ο επερχόμενος κινητήρας παράλληλων κυλίνδρων των 490 κυβικών εκατοστών θα είναι σίγουρα υγρόψυκτος οκταβάλβιδος.. Οι επιδόσεις παραμένουν πανομοιότυπες σε ‘ολα τα »490’ ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων και η χαρτογράφηση του κινητήρα θα είναι διαφορετικά ανάλογα τα μοντέλα ώστε να ταιριάζουν με τους αντίστοιχους χαρακτήρες τους. Λαμβάνοντας υπόψη την απόδοση στον μονοκύλινδρο  390cc (43 hp), η μέγιστη δύναμη από το 490 cc μπορεί να έρθει κοντά στους 55-60 hp. Ο κινητήρας θα συνδεθεί με ένα κιβώτιο  έξι ταχυτήτων το οποίο θα επωφεληθεί από ένα βοηθητικό σύστημα και έναν συμπλέκτη ολίσθησης

Πηγή indianautosblog.com

(56)

Μηχανοκίνητοι Μπαμπάδες,Παγκόσμια Αποκλειστική: Από το Duke 490 έως το 490 RC , η KTM έρχεται με 5 νέα δικύλινδρα μοντέλα

Baba Toys |